Ahad, 25 April 2010

Kembali beraksi...

Salam semua..Alhamdulillah...dapat gak online..Busy ar keje nie, tapi best sebab dapat belajar benda yang aku sendiri tak terfikir benda tu ada. huhuhuhu..bukan maksud aku nie malas k..Keje promoter cam aku nie mmg bertuah, dapat "kakak2" yang baik kat cnie. terharunya aku, macih banyak2..Pada member2 aku nie nak bagitau, aku keje kat kepong dah,alhamdulillah.. Allah sentiasa ingat kat aku,syukur sangat. Siap eksiden sekali kot.hahahahah, syukur2.. ingat lagi time aku xkeje, menganggur jer. xde mende pun nak wat. Letih2..Sekarang aku keje promoter untuk produk-produk kanak-kanak. Macam-macam ada hah, komik(aku suka), buku pelajaran lah, banyak lagi lah. Daripada xsuka membaca, sekarang aku jadi ulat buku.hahahahah..memang..aku sendiri xcaya..Apa2 hal pun, tahniah kat aku,kan..hahahhaha..

Minggi lepas, kawan sekolah rendah n menengah aku kawin..wah,syok woo,dapat kawin. Bila lah turn aku plak. Walaupun ada keje, aku rojer balik ngan member2 n abang aku,balik perak ku sayang. ramai giler member yang aku jumpa, masalah nye aku plak yang xingat muka diorang, yelah semua dah "besar2",ahahahhaha, termasuk lah aku.hahahahaha.. mintak maaf akashah, huda,fasila n lain-lain aku xingat korang tapi kenangan ngan korang dulu2 memang aku ingat sampai mati.
Keje kat kepong nie memang mencabar, mencabar keimanan sebab banyak moi kot..Ustaz wan,meh r g kepong wat senaman mata nie.kalau sorang xbest lah..meh r..hahahaha,ok lah.dah banyak kot aku mencarut kat cnie,so jumpa lagi bila ada masa,rojer aku kalau nak jumpa,k.chow..

wslm...

Tiada ulasan:

.